divendres, 22 d’agost del 2014

On seràs demà?

Això em pregunto molts cops, on seré demà? Haurà algun canvi decissiu en la meva vida que em faci replantejar el que tinc, el que sento, el que he construit fins ara? És realment la vida tan llarga o és qüestió de que en qualsevol moment, hi pot haver un esdeveniment que faci que ja no hi sigui? O no hi siguin els meus. Per cert, el títol del post ñ'he agafat del nou disc de Joan Dausà, i no es que li vulgui fer publicitat des d'aquí. És que el passat dia 20 el vaig anar al seu concert a les feste de Gràcia i aquesta cancó em va fer reflexionar de nou sobre 'viure el present'. Apart, un concert rodó, amb aquesta veu suau i seductora, lletres intimistes que t'agradaria escoltar a cau d'orella i un final participatiu molt divertit. 
I tu, on seràs demà?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!