diumenge, 18 de maig del 2014

Què fer un diumenge

Aquest matí m'he despertat cap a les 9 i de seguida he hagut de sortir de casa, per treballar - un treball a temps parcial que tinc ara. Mentre baixava per Rambla Catalunya, m'anava fixant en el tipus de gent que em trobava a aquestes - per ser diumenge- primerenques hores: turistes, més turistes i algun matiner ( cap jove ) amb intenció d'aprofitar el dia. En tornar he parat en una terrassa del mateix carrer, ja que era massa aviat per tornar a casa o arribar-me fins a la plaça de la Vila, a Gràcia, on més tard, cap a les 12, hi ha hagut una actuació castellera. Així que he demanat un cafè - amb llet de soja, doncs ja no prenc de vacances i quan he trobat una revista de xafarderia , m'he dit 'fes alguna cosa diferent a llegir premsa seriosa!' I sí, he estat tafanejant una estona, rient amb les ocurrències dels redactors. 
Més tard, he anat a veure l'actuació castellera amb les colles de Barcelona i altres. Encara que els he vist un milers de vegades, m'he quedat per veure l'expectació que aixeca entre els guiris i per enviar fotos a una amiga xinesa, que mai els ha vist i que, crec, estava dormint la mona i per això no ha pogut venir. Després de dinar he anat a fer classes al meu alumne, sent que demà té control de matemàtiques. En acabar, com que el meu intercanvi d'anglès ha hagut de cancel·lar la cita i no em venia de gust arribar-me fins a la filmo, ni tampoc passar la resta de la tarda a casa, he anat fins a un dels meus llocs favorits, el 'Buenas Migas' de Jardinets. Els cafès estan bé, sempre està ple, però sense aclaparar, la música és agradable i puc estar una bona estona escrivint o llegint, que ningú ve a ' fer-me fora'. Ah, i si trobo 'el meu lloc' al costat de la finestra oa la terrassa, ja és ideal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!