dijous, 27 de febrer del 2014

Escriure és avançar

He tornat a escriure.
Dubai em semblava lluny, lluny de tot, a part de la qüestió del visat. M'hagués agradat conèixer una altra cultura, un altre poble, altres arrels, sent el primer punt a la llista, conviure amb uns amics a qui estimo enormement. Això del malbaratament d'or i el luxe hortera no era el que més m'atreia, precissament.

He tornat a escriure articles, articles que em publiquen, sobre el que més reflexiono, sobre el que gaudeixo parlant, llegint o sent actriu de les meves pròpies paraules.
Barcelona és de moment el meu campament base. De moment.

He tornat a escriure cada dia una estona al meu diari. Li vaig sentir dir a un psicòleg fa poc, en concret el mateix que dóna un curs de mindfulness, al què assisteixo, que les persones que escriuen un diari, ténen millor salut mental i física.
Em pregunto on acabaré vivint, si d'aquí a 6 mesos estaré en la mateixa situació o m'hauré mudat.

He tornat a escriure. Segueixo escrivint, doncs mai he deixat de fer-ho. Segueixo buscant el meu lloc al món.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!