dissabte, 1 de juny del 2013

Demà, més

Avui ha fet un dia d'autèntica primavera, l'escalforeta del sol i la seva llum, han estat enlluernant-nos tot el dia. Llegeixo que la felicitat ens durarà fins dijous. He anat a veure la meva germana, per felicitar-la pel seu aniversari. De camí, m'he dit que fa molt, molt, que no surto a veure verd, a la naturalesa i m'han entrat ganes de tornar a Barcelona caminant. Ni els gairebé 60km que ens separen ni el meu turmell, que encara es ressent, convidaven a tal bogeria. En arribar a la ciutat, una visita ràpida als meus nebots: repàs de com els van els exàmens finals i les posades de llarg que ara mateix, té gairebé cada cap de setmana, la gran. Ja a casa, dubto entre anar a un concert de música persa en un centre cultural o quedar-me, ja que no em trobo gaire bé. Finalment em quedo, escoltant la ràdio i buscant les ximpleries més grans (sí, jo també ho faig) per internet. Ahir ja vaig sortir, Filmoteca,documental de Frederik Gertten, Bananas!*. Un parell de converses per WhatsApp, per saber dels amics. Demà, donar-li classes a una de les meves nebodes per preparar l'examen d'anglès. Demà, més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!