diumenge, 23 de juny del 2013

Canvis de llum

Porto temps intentat captar el color del cel en totes les estacions. A finals d'estiu quan comencen les 'tempestes d'estiu' al setembre. El cel gris de l'hivern i els seus dies freds i clars. Quan s'apropa una tempesta i el rastre darrere d'ella. Quan està començant la primavera, sobretot, i els dies comencen a ser lluminosos i es respira un altre aire. Quan està en aquest estadi entre el final de la primavera i el principi de l'estiu. Amb aquesta llum especial que només s'aprecia aquests dies. Els dies llargs d'estiu, plens de contrast entre les tonalitats del blau del mar, el brillant cel estival, el blanc dels núvols i el verd resplendent dels arbres. Les postes de sol amb aquells tons vermells, daurats, reflex del dia que se'n va .
No hi ha millor càmera que capti les sensacions que em desperten aquests canvis, que els meus propis ulls i els records que m'enduc, que m'evoquen, que em porten. Que es queden en la meva retina per sempre més. 

2 comentaris:

Gràcies pel teu comentari!