diumenge, 28 d’abril del 2013

Plans de present

Sembla que el més sensat és tenir projectes importants a mitjà i llarg termini, que a curt es planegen més aviat coses del dia a dia, o sense tanta importància vital (si bé jo crec que cada pas que donem és important, ja que va construint el nostre present i futur). I també dóna la sensació que l'època actual, especialment al nostre país, no ens ho està posant fàcil per fer grans plans, per la manca d'oportunitats i les retallades pressupostàries. "Jo ja només faig projectes a 2-3 mesos" em deia aquesta setmana un amic, "i si no em surten bé, passo a una altra cosa". M'explicava que fer plans de futur li semblava frustrant i que si la situació continuava així, en dos anys pensava en agafar la seva dona i fill i anar-se'n del país. Tot i la sensació que em va transmetre, confio i tinc l'esperança que, per una via o per una altra, vinguin bones oportunitats per a tots. Necessito creure que és així, per no desanimar-me!

2 comentaris:

  1. Confiem-hi, Lupe. L'energia de generacions que pugen mereix un futur, encara que l'estratègia, efectivament, avui ens resulti tan difícil i fosca.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per les paraules d,esperança Eduard. La veritat és que s'ha de fer un esforç constant per no caure en el desànim i, com dic jo, veure la llum del sol, tot i en dies grissos com aquests.

      Elimina

Gràcies pel teu comentari!