dijous, 4 d’abril del 2013

La meva paraula, la meva vida

Fa unes setmanes us convidava a reflexionar sobre quina paraula podria definir la vostra vida. De ben segur que teniu una o esteu en el camí de trobar-la. Personalment, i com si d'un torrent que sempre torna al mateix camí, tot i que trobi obstacles que li impedeixen seguir el seu curs, amb el pas del temps, sempre m'ha envoltat la mateixa paraula. Que m'ha acompanyat sempre, quan ni tan sols n'era conscient. Que ha definit cadascuna de les meves passes, dels meus assoliments. Que ha estat el pilar sobre el que  m'he construït i deconstruït. Que és la força, i en ocasions el patiment, que empeny la meva vida. Que dirigeix les meves accions i em frena d'altres. Que fa que pugui treure lo millor de mi mateixa. Que em manté viva. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!