dilluns, 23 de maig del 2011

Dos fletxes i un arc

Sempre m'ha agradat la figura de Robin Hood. potser em vaig enamorar de Errol Flynn (i potser va ser decissiu, com li quedaven les malles verdes en la mítica pel·licula) en aquell paper. De totes maneres, m'agrada lo de l'arc, les fletxes, la precisió, la concentració, la tensió i la relaxació, la punteria...Hi ha una dita anglesa que diu, "No es poden llençar dos fletxes amb un mateix arc". Jo afegiria "I que les dues facin diana". Doncs això, té raó...

2 comentaris:

  1. Perdona, no comparteixo la fascinació per Errol Flynn.
    Quant al tir amb arc, en canvi, tot i no practicar-lo, m'ha vingut al cap un extraordinari llibre e'Eugen herrigel, "El arte del zen en el tiro con arco".
    L'he trobat a internet: http://textosmonasticos.files.wordpress.com/2010/01/tiroconarco.pdf
    Molt recomanable!

    ResponElimina
  2. Gràcies per tornar i pel llibre que em recomanes, Eduard. Petons.

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari!