dilluns, 7 de març del 2011

Com començar la 'setmana blanca'

Em llevo a les 9. Escric una estona mentre esmorzo. Truco al gimnàs per saber si avui hi ha classes dirigides. La meva voluntat haurà d'esperar fins demà. Netejo la casa. Surto, guiada pel sol, fins el parc on m'agrada seure. Escolto la Competència, mentre unes iaietes li diuen a una nena que no es mengi la sorra. Alguns pares juguen amb els seus fills. D'altres seuen i llegeixen el diari. Em pregunto si mai viurè un festiu d'aquesta manera. Torno a casa i xerro una estona amb el meu germà i la seva xicota, que han tornat d'Amsterdam. Em recomanen un hotel amb molt d'encant, amb vistes al canal. S'han enrecordat de l'objecte que col·lecciono. Tohom ho fa. Abans de dinar, acarono al gat asseguda al balcó. Penso en tornar a viatjar, quan i amb qui. Dino. Cap a les 4, em poso a fer feina. Em costa una mica. Unes trucades. Una d'una amiga que m'explica que ha aparcat (sic) als nens a casa la seva mare. Que tenim tota la setmana per fer plans! Cinema, teatre...el que sigui! Que encara no s'enten amb el Mac i que practica força amb la màquina de cossir. Riem amb les 'curves' que tant costen. Fer-ho recte sempre ha estat més fàcil. Abans d'anar a dormir, check el correu. Un mail que em fa molta il·lusió. Espero la part extensa. Un altre em fa somriure. M'agrada anar coneixent a la gent. Amb aquests petits detalls que els fan únics. 
Sembla que la setmana serà blanca. Blanca perquè demà farà un any de la famosa nevada. Blanca perquè està per escriure. Blanca perquè el Barça pot esborrar el resultat 'negre' de fa unes setmanes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!