diumenge, 30 de desembre del 2007

To be or not to be

Algun cop m’has dit que sóc una intel·lectual, a vegades amb aquell to de conyeta. No és que em senti ofesa, però em pregunto perquè haig de justificar res i menys a què dedico el meu temps lliure i no tan lliure.
Que escrigui no vol dir res. Que tingui un bloc, encara menys. No cal que ho llegeixis, però. Podria dir-te que no ets el perfil pel meu bloc, però seria massa agosarat. Segurament, ja t’hauràs adonat. No pretenc que agradi a tothom. Cada dia s’obren milers de blocs. Tens on escollir. Ara, això si: respecta com a tu t’agrada que et respectin.

2 comentaris:

  1. Doncs, mira... jo m'hi sento retratat en aquest paio... i sense vergonya! Fins i tot diria que tinc una retirada física, o sigui que em deso la imatge (això sí, els aditament no em són propis, per exemple, porto "oculos", però amb "graduaçao", per desgràcia...).
    Bona entrada d'any... i molta felicitat per al 2008!!!
    Petons
    Eduard

    ResponElimina
  2. Gràcies i igualment bona entrada d'any 2008 i els millors desitjos.
    Jo també porto d'ulleres, cap problema ;)
    Muntsapé

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari!