dimecres, 19 de desembre del 2007

L'Amor és a tot arreu

Love is all around me, And so the feeling grows, Its written on the wind, Its everywhere I go, oh yes it is,...Ja ho diu la cançó que l’amor és a tot arreu. I si dic a tot arreu, és perquè fins els semàfors de Barcelona, s’han posat romàntics. I sinó, fixeu-vos en aquest, que en la llum intermitent, té dibuixat un cor. Anava a creuar, quan em vaig fixar que hi havia alguna cosa diferent en el semàfor. Llavors vaig veure que algú havia dibuixat un cor, i li vaig demanar a una amiga amb la que anava ( gràcies Montse!) que li fes una foto just en el moment en que s’encenia. (Per si teniu curiositat , es troba a Passeig St. Joan amb Travessera de Gràcia).

2 comentaris:

  1. Doncs què bé! Ara, de qui s'haurà enamorat, aquest semàfor? D'un pas de vianants? D'un senyal d'Stop? D'una d'aquestes bandes que s'han estès com una plaga i se'm carreguen la suspensió de totes les meves rodes? D'un d'aquests pirulís en pla barrufet que poblen les vies , cantonades, illetes i tots els racons de la ciutat?
    No, és clar, l'amor és en el qui ha fet la preciosa bretoladeta... i en l'ull que l'ha sabut copsar...
    Aprofito per desitjar-te molt d'aquest amor en aquestes festes, que sempre van bé per fer arribar aquests missatges...
    Un petonàs ...
    Eduard

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies i Bones Festes per a tu també. Espero que gaudeixis d'aquests dies i continuïs escrivint.
    Salutacions,
    L

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari!