dimarts, 31 de juliol del 2007

L'últim dia de juliol...

És un dia per als comiats, com el que m’heu fet aquest matí. Mira que sou malos, eh?. Lo que em dieu a la postal- per cert molt encertada realment sóc jo!- m’ha arribat al cor, de debò. Què macos!!. M’he emocionat molt. M’ha agradat molt treballar amb vosaltres, he estat molt molt a gust. Ja ho dic jo, que l’ambient de treball és fonamental. Deu ser de “deformació” professional. I us heu passat amb els regals. Què encertat tot!. Ja tinc ganes de provar els sabons a la banyera...
És un dia per al retrobament, com el que ha tingut molta gent que ha començat les vacances avui. Que ha tornat a veure aquells éssers estimats que fa temps no veu.
I és que l’estiu, que acostuma a ser sinònim de vacances, de temps lliure per a gaudir amb els demés, de bon rotllo, pot fer que es donin alhora els comiats i els retrobaments.
Bon estiu i bones vacances!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!