diumenge, 17 de juny del 2007

Exigent o selectiva?

Ahir, una amiga de fa relativament poc temps, em va dir “Tens pinta de ser molt exigent amb els tios...”. I vaig contestar, “Bé, exigent, exigent,...més aviat sóc molt selectiva”. I és que, a veure, a mi no em sedueix qualsevol. Per gràcia o per desgràcia, és així. No sóc d’aquesta mena de persones que amb qualsevol, doncs vinga, prova a veure com l'anirà. No. Per tenir algú al meu costat, ja sigui una parella o un col·lega, ha de ser que tingui quelcom especial. No em va qualsevol persona. I quan dic qualsevol no vol dir res, sinó que cadascú sabem, o crec que es pot arribar a saber, perquè escollim a qui escollim. O sigui que us podeu sentir afortunats, si algun cop us he escollit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari!