diumenge, 13 de maig del 2007

Blocholic

Què?, que no sabeu de què us vaig a parlar?. Doncs no m’estranya gens. Jo tampoc ho sabia fins fa poc, ja que el terme més proper a aquest que havia sentit és el de “alcohòlic”. Ara sí, eh?. Ara ja teniu una idea més clara del que pot ser un “blochòlic”. Bé, primer de tot, haig de reconèixer que el terme, se’n va ocórrer ahir a la nit.No crec que trigui gaire a estar inclòs dintre de les addiccions a Internet com un subaddicció.
I en què consisteix?. Doncs, en la meva modèstia opinió, és una addicció que pateixen els que tenen un bloc i estan totalment “enganxats” a aquest. Estan tot el dia pensant noves entrades, buscant per Internet quines noves “pijades” poden afegir al seu bloc, provant plantilles, etc. . Estan totalment volcats en la seva obra creativa, alguna amb més encert que d’altre, i hi ha fins i tot que tenen més d’un bloc. Quina feinada!.
Bé, de fet també es podria dir dels que llegeixen blocs, fins al punt que els absorveix tant que deixen de fer altres coses, lo que els hi suposa un desgavell.
És el preu que s’ha de pagar en aquesta societat tan connectada i alhora desconnectada. Tan in i tan out. Tants viatges per dos €uros que ens apropen a qualsevol ciutat i tanta connexió wireless en qualsevol lloc, em semblen contradiccions d'aquests temps. Creix l'individualisme i també l'associacionisme. Qualsevol amb una "paradeta" pot reivindicar el que sigui, si fa ús dels mitjans adequats.
Tot i això, feu-vos un.

2 comentaris:

  1. wenu jo penso que això dels blocs és com qualsevol altre "hobby"

    recordo haver estat enganxat al fotolog... però tot acaba passant,
    ara només pujo fotos de quan en quan...

    per cert el terme "blocholic" em sona a: "blocaire alcoholic" jejeje :P

    salut!!!

    ResponElimina
  2. Sí, un "hobby" més pels qui ens agrada escriure, dir la nostra, o totes dues coses.
    blocholic = blocaire pencaire ja, ja

    Salut!

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari!