dimarts, 24 d’abril del 2007

Operacions d'estètica

Aquesta tarda parlava amb una bona amiga sobre la bogeria de les operacions d'estètica i com, a vegades, darrera d'aquest desig de voler canviar el físic, en realitat, s'amaga un descontentament interior, que no ho treu ni el millor cirurgià plàstic. Pretenen agradar-se i agradar als altres, i potser que ho aconsegueixin. Tot i això, crec que el fet de portar tres talles més de sostenidor o lluir uns pectorals pastilla de xocolata no els hi donarà resposta a una falta d'autoestima o d'altres problemes. Malauradament, estem en un moment en el que la societat dóna molta, massa i tot, importància a l'aparença física, a l'estètica, a tot el que es l'exterior de les persones. I, hi ha molta gent que cau en aquest parany, pensant que si tenen un cos amb unes determinades característiques, seran més feliços i tindran èxit en tot.
Sabeu aquell eslogan de "La arruga es bella"?. Doncs l'altre dia em vaig fixar que en una parada de bus, hi havia la publicitat d'una crema, a la qual no faré publicitat, on sortia un home posant-se una crema i posava "La arruga no es bella". Bé, a mi no em desagraden . Crec que són signe de que has viscut, has gaudit, has patit la vida (tot i que hi ha gent que no té o té poquetes, qüestió de genètica, no pas de que no s'hagi viscut la vida amb intensitat).
Com ja sabeu, a les dones sempre se'ns ha considerat poc més que un objecte, i ara més que mai, un objecte de desig (tot i que per sort, les coses estan canviant i no totes volen entrar-hi en aquest parany). Això, fa que les dones pensin que si no tenen un cos perfecte no tindran èxit en la vida, en especial pel que fa a agradar a l'altre sexe ( o el mateix). És per aquest motiu que són més les dones, les que més demanen aquest tipus d'intervencions. I com és el cos perfecte?.Existeix la perfecció?. La vida, i les persones, seriem molt avorrides si fossim perfectes, oi?. A mi, personalment, sempre m'han agradat més els tios que tenen "algo", més que autèntiques belleses.
Bé, de sobte la meva amiga i les seves ingenioses frases, em diu:
"Els homes es posen panxuts i els importa un ou".
Quin tip de riure! (crec que ell no s'ha adonat).

2 comentaris:

  1. Hola lupe!
    sols saludar i dir que ja m'estic llegint el teu blogger més a poc a poc.
    M'agrada aquest l'eperit crític que t'ha sortit..!
    A mi no m'agraden els homes panxuts..sempre penso que no s'estimen la salud k és un bé preciat!
    Batty

    ResponElimina
  2. Hola,
    Sí, no hi ha res com gaudir de bona salut.
    Salutacions

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari!